Wij hopen het niet, maar het kan natuurlijk voorkomen dat je toch niet tevreden bent met de slofjes die je hebt besteld. Je kunt de slofjes dan retourneren. Wij horen graag wat de reden is dat je niet tevreden bent, zodat we onze service of bestellingen kunnen verbeteren.
De voorwaarden voor retourneren zijn:
- De slofjes zijn nog in originele staat van verzending, voorzien van eventuele aangehechte labels en in originele verpakking.
- De slofjes zijn niet gedragen, onbeschadigd en ongewassen.
- De slofjes, welke voor retour aangemeld zijn, moeten per omgaande, doch uiterlijk binnen 15 dagen na aanmelding van de retour aan ons zijn geretourneerd en door ons zijn ontvangen zijn.
- Retourzendingen dienen altijd voldoende gefrankeerd te worden anders worden ze niet geaccepteerd.
Heb je een Babyschoentjes winkel cadeaubon dan is het niet mogelijk om deze te retourneren. Heb je iets gekocht met een cadeaubon en je wilt retourneren dan ontvang je het aankoopbedrag retour.
Stap 1
Stuur binnen de 14 dagen een e-mail naar contact@babyschoentjeswinkel.nl dat je de slofjes wilt retourneren. Meld hierbij je naam, ordernummer en welke slofjes je terug wilt sturen. Wij horen daarbij ook graag de reden waarom je niet tevreden bent.
Stap 2
Verpak de slofjes, die je terug wilt sturen, in een stevige verpakking en voorzie de verpakking met het adres van Babyschoentjes winkel.
Babyschoentjes winkel
Parvatistraat 5
1363 XG Almere
Stap 3
Je kunt het retourpakket laten wegen en frankeren bij een postkantoor of pakketpunt. Deze verzendkosten zijn voor de rekening van de koper.
Stap 4
Als het retourpakket aankomt bij Babyschoentjes winkel zullen wij de slofjes controleren op beschadigingen. Wanneer de slofjes aan de randvoorwaarden voldoen, dan storten wij het aankoopbedrag, binnen 5 dagen, terug op jouw rekening.
Wanneer de slofjes niet voldoen aan de randvoorwaarden dan zal het aankoopbedrag niet teruggestort worden. Het is dan wel mogelijk om de slofjes toch terug te krijgen. De verzendkosten zijn dan voor rekening van de koper.